– iDeal
Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en Handdoekonline.nl wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
– PayPal
Na het plaatsen van je bestelling, wordt je naar de website van PayPal doorgestuurd. hier kan je de betaling verder afronden. Let op: Om een betaling via PayPal uit te kunnen voeren, heb je een PayPal account nodig.
– Overschrijven per bank.
Gelieve het exacte bedrag over maken, zoals het op de orderbevestiging vermeld staat. Als betalingskenmerk kun je het ordernummer gebruiken, zoals vermeld in je orderbevestiging.
Bankgegevens
Ontvanger: M.E. Commerce
IBAN: NL35INGB0007884908
BIC: INGBNL2A
Zodra wij de betaling ontvangen hebben, nemen wij je bestelling in behandeling. Houdt u er rekening mee dat een overschrijving in de regel ca. 2-3 werkdagen kan duren.
Let op: Wanneer binnen 8 werkdagen geen betaling is ontvangen, gaan wij ervan uit dat de betaling niet meer binnen zal komen en komt de order te vervallen.
– Klarna
Klarna voert voor Handdoekonline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna en je de betaling aan hen verricht.
Je kunt voor vragen omtrent de betaling met Klarna contact opnemen met de klantenservice van Klarna.
Wachtwoord vergeten?
Wanneer je je wachtwoord vergeten bent en niet meer kan inloggen kun je via de pagina ‘wachtwoord vergeten‘ een nieuw wachtwoord aanvragen. Op deze pagina moet je je email adres invoeren wat je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling of registratie van account. Instructies voor het herstellen van het wachtwoord worden dan naar het opgegeven email adres verstuurd.
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Bij het vergeten van je email adres of wachtwoord of wanneer er zich andere problemen voordoen tijdens het inloggen kun je contact opnemen met handdoekonline.nl via het telefoonnummer of het contactformulier in te vullen op de pagina ‘contact‘.
Houd de volgende gegevens bij de hand om zo spoedig mogelijk geholpen te worden:
- Bestelnummer
- Naam, adres, geboortedatum
Waar vind ik de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling kun je terugvinden onder je account. De account pagina kun je bereiken door te gaan naar ‘mijn account‘ rechtsboven in de pagina. Via je accountpagina heb je toegang tot de status van je bestelling, een overzicht van je bestelling en je factuur/aflever adres(sen).
Kun je een product niet vinden?
Wanneer je iets specifieks zoekt en dit niet kan vinden in onze webshop bestaat de kans dat we het product wel kunnen leveren op verzoek. Wanneer je een specifiek product wilt bestellen kun je persoonlijk contact opnemen met het telefoonnummer op de pagina ‘contact‘ of het formulier invullen. Vermeld hierbij om welk product het gaat en probeer zoveel mogelijk details van het product te omschrijven.
We gaan graag met je wensen aan de slag om de juiste producten te kunnen leveren.
Bedrijfsoplossingen
Zoek je voor jou bedrijf een leuk promotie artikel, of wellicht een gepersonaliseerd geschenk? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Op speciaal verzoek leveren we handdoeken en accessoires met je eigen tekst of bedrijfslogo. Er zijn vele mogelijkheden, wij denken graag met je mee!
Neem voor een bestelling op maat of een verzoek voor promotie artikelen en/of geschenkartikelen contact op met ons sales team.
Wij zijn telefonisch te bereiken op 085 06 07 420. Stuur je liever een e-mail? Geen probleem. Vul het contact formulier op onze website in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.